Outdoor reklamcılık da binaların duvarları ve çatıları sık sık mecra olarak karşımıza çıkıyor.
Bu bahsettiğim uygulama ise binaların balkonlarına yerleştirilecek gerçek boyutlu insan maketleri,üç boyutlu da olabilir, coca-cola reklamındaki gibi kartonlar kullanılarak sadece iki boyutla da iş halledilebilir. bu maketler gerçek boyutlu olmayıp biraz ebatları binanın ve balkonun yapısına göre artırılabilir de...
bu insan maketleri ise farklı ürünlere sahip bir markanın bu özelliklerini uygun yerleştirilen dövizlerle yoldan geçenlere duyuracak.
Örneğin Avea için uygulanırsa bu fikir Birinci Kattaki kişi bir elinde abartılmış büyüklükte cep telefonu tutacak öbür elinde ki pankart-dövizde " Faturalarınız ağır mı geliyor?" yazacak büyük puntolarla. İkinci katta bir elinde kocaman dünya maketi tutacak diğer elindeki dövizde "Tüm Dünya hattı ile her yer 25ykr/dk" yazacak.. bu çeşitli ürünlere ya da önerilere göre geliştirilebilir.
Yoldan geçenler ise balkonda ilginç bir "gerçek" insan gördüklerini düşünerek ister istemez bakacaklar ve mesajı almış olacaklar..
İlgili bir görsel oluşturabilirsem onu da en kısa zamanda yükelyeceğim bloga..
falan filan...
Düzenleme notu: 31.05.2007 avea ayı olmasa da ayın reklam fikri ve avea reklamfikirleri etiketini yerleştirdim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder