30 Mart 2007 Cuma

nedenwom2






klişe gelebilir belki ama mesaj gayet sade ve net...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

asla klişe felan değil resimler .Yapılan bir iş ne kadar sade ve basitse o kadar iyidir çünkü .(apple ıpod , google , nokia) Valla bu arkadaş bole güzel ve konuyu açıklayacak resimleri nereden buluyor anlamıyorum Ben kendi web siteme bile resim bulamamıştım wommu bu kadar iyi anlatacak. Kendisine teşekkür ediyorum . Fotoları bulurkenki araştırmacılığı , seçerkenki yaratıcıliği ve ararkenki sabrı nedeniyle kendisine taktir ediyorum . Hele şu 5 kişininde aynı kişi olduğu resim çok dikkat çekiyor. Annem bile gelip oğlum o resimdeki adamlar kim diye sordu bana :) ŞU an en kıt kaynak ilgidir ve bu arkadaş ilginin nasıl yaklanacağı konusunda ciddi bir know how a sahip bence .Gerçekten ankarada harcananlar listesinin ilk sırasında gibi geliyor bana bu kişi. İskeledeki resim yine super. Biliyorsunuz kitlesel uretim ve sanayi devrimi ile insanları yanlızlaştırdı ve içlerine kapanmasına yo laçtı bu yüzden starbuckslar , youtubelar , turkcelller , nokialar , yonjalar , skypelar böyle gelişiyor . Bu da resimde cok guzel şekilde vurgulanmış benim dakikalarca tüketicilerin ruh hali ve ihtiyaçları ile ilgili anlattığım konuları bu tip karelerle yansıtmak bence inanılmaz etkili olacaktır.Süper yakalıyor arkadaş bu resimleri .Yani sadece womm degil resimlerin vurguladıgı gerçekler .Bir değişimi bir dönüşümü gösteriyor bizlere . tebrikler .( blogger olarak yazmama izin vermiyor bilgisayar adımı .Böyle veriyim isterseniz nedenwom.blogspot.com Ayrıca Hüseyine blogumu yazarkenki teknik yardımları için teşekkür etmek istiyorum kendisi çok yardımsever biri )

h k dedi ki...

beğeniniz için çok teşekkür ederim,
ayrıca fotoğraflar için de fotokritikteki fotoğrafçılara çok teşekkür ederim:)

bilog dedi ki...

hani cem yılmaz'ın "bir tat bir doku" isimli oyununda müthiş bir sahne vardı. cem yılmaz ve karikatür çizdiği derginin ekibi trt'de bir programa gidiyorlar. sunucu kadın da bunlara soru bulamadığından "neden mizah?" şeklinde bir soru soruyordu:) (izlemeyene tavsiyedir bu çok komik hemen bulun bir yerlerden izleyin) gayet de ünlü bir rekpliktir bu. işte afiş çalışması olarak tv'de bir program gibi bir sahne yaratılarak bir koltuğa sunucu kız, diğerine nedenwom sitesinin sahibini oturtursak ve seneler boyu yememiş içmemiş bu sorunun cevabını düşünmüş surat ifadeli sunucu kızın konuşma baloncuğuna "neden wom?" yazarsak bence tandından yenmez:) ya da sunucu kızın karşısına womm ile bir yerlere gelmiş markaların sahiplerini veya simgelerini oturtabiliriz. ör: starbucks'ın sahibi( ama nası göstericez starbucks'ın sahibi olduğunu di mi? :)

h k dedi ki...

Adamın kafasının tepesine baloncukla (*) işareti koyar en alta da (*): Starbucks'ın sahibi, çok pis wom yapar deriz:)