19 Haziran 2007 Salı
Kampanya Cini 11
Bu fikrin uygulanabilirliği ve maliyetleri hakkında biraz şüphem var:) Ama anlatmaya çalışayım.
Şimdi yaz tatili insanlar tatile gidiyor, denize giriyor, açılıyor dubalara kadar yüzmeye çalışıyor dubalarda dinleniyor; buraya kadar tamam:)
Bu fikir de alternatif mecra olarak dubalar reklam mecrası olacak, dubalar benim dandik çizimimde olduğu gibi yeniden üretilebileceği gibi eğer yapılıyorsa giydirme de yapılabilir. Cin dubanın üstündeki uçan halıyı taşıyor imajı verecek şekilde bir tasarım yapılacak ve halının üstüne de -sadece web sitesi olabilir veya sloganla birlikte web sitesi olabilir- bir mesaj yazılacak.
Beklenmedik ve hiç denenmemiş bir yerde bu eğlenceli çalışmayı görenler hem siteye girip üye olacak hem de arkadaşlarına anlatacak. Bu mecra tutulursa bloglarda gazetelerde bile yer alabilecek.
Uygulama yerleri de belediyelerle anlaşılarak halk plajları olabileceği gibi,Türk Turist yoğun Denize Sıfır otellerle anlaşarak da olabilir...
Masrafı ve belediyelerle, otellerle anlaşma konusunda tereddütlerim olsa da uygulanması halinde etkisi kaçınılmaz diye düşünüyorum.
Bu çalışmayı yukarıdaki süper (!) çizimde daha iyi görebilirsiniz:)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
5 yorum:
hüseyin sen maliyete neden taktın abi böyle:) ne okuyosun ekonomi, iktisat falan mı? benim blogda da yorum yaparken maliyete dokundurttuydun. bırak sen, sen üret, maliyetini başkası düşünsün aaa:) çok güzel bir mecra bence tebrik ederim.
:) Alternatif mecralar daha çok maliyet avantajlarıyla önplana çıktıkları için maliyet önemli, bir de özellikle kampanyacini için briefte ilk etapta çok fazla tanıtım bütçesinin olmadığı belirtildiği için bunda maliyeti ayrıca değerlendirdim...Ama dediğin gibi maliyeti bir süre bırakmalıyım belki de,banane canım demi:)
İktisat okumuyorum bu arada hiç sevmem kendisini:)işletme+pazarlama:)
Duba fikri çok güzel ve gerçekten de çok ses getirebilir hatta iyi uygulamayla ödül bile alabilir. Küresel ısınmayla ilgili ya da buzullarla ilgili bir fikir için bile kullanılabilir. Örneğin denizin üstündeki bölümde "10 yıl sonra bu duba yerine son buzulların üstüne çıkacaksınız. Küresel ısınmaya dikkat!!!" yazar. :) Ancak kampanya cini bir internet sitesi olduğu için denize giren ya da dubada güneşlenen adamın en son yapacağı şey internete girmek olacaktır bu da siteye yönelimin düşük kalmasına sebep olacaktır diye düşünüyorum. Bir işletmeci ve potansiyel reklamveren olarak da maliyetler bizim ana sıkıntılarımızdan biri olacaktır
Kutup bölgesinde "10 yıl sonra denizde buzul kalmayacak mecbur bu dubaların üstüne çıkacaksınız" diye bir çalışma daha güzel olur bence:)Reklamın ya da diğer tutundurma faaliyetlerinin etkisini çabuk göstermesi genel bir istek olmakla birlikte, yeterince güzel bir çalışma yapılırsa etkisini daha geç gösterenler daha uzun soluklu olabilir diye düşünüyorum. Bir de dediğin gibi internete girilecek en son yer denizdir ama kampanya cini 1 temmuzda yayına gireceği için tatildeki insanları ancak denizde yakalarız diye düşündüm,onlar da eve dönüşte girerler siteye canım:)
ben tatilde insanlar internete girmez, o zaman fikir ise yaramaz seklinde dusunmuyorum. Denizde boyle bir mecra daha once uygulanmamis olacagi icin, akilda kalici olacaktir. Dubanin ustunde kampanya cininin ne oldugu, yani faydali bir sey oldugu yeterince iyi anlatilirsa, tatil donusu "o denizdeki cinin sitesine girelim" gibi bir davranis gozlemlenmesi gayet olasidir, bence..
Yorum Gönder