6 Haziran 2007 Çarşamba

Kampanya Cini 4

Kampanya Cini Kamil Abi
Maliyet hakkında çok fazla fikrim yok ama abartı bir şey olacağını da düşünmüyorum.
Bu fikir bir nevi hürriyette her gün yayınlanan sütaş karikatürleri gibi, seçilecek bir popüler mizah dergisinde bir karikatür köşesi açmak. Bir nevi benchmark yapıyoruz sütaşı yani:)
Kahramanın ismini ben buldum: kampanya cini kamil abi (kâmil değil kamil:))
Kamil abi alışverişi sever hiçbir fırsatı kaçırmaz bütün alışverişleri takip eder, karikatürler de kamil abinin eğlenceli alışveriş maceraları üzerinedir. Belki de o ayın kampanya ürünü ile ilgili absürd hikayeler de anlatabilir kamil abi. Detaylar espriler ayrıca ayrıntılı bir şekilde düşünülmelidir tabi, hangi dergiyle konuşulmalı ne bütçe ayrılmalı, kamil abinin özgün çizimi nasıl olmalı karikatürleri kim çizmeli vb gibi.
Bu fikrin avantajları ise şu şekilde sıralanabilir:
• Bir arkadaşımın da önerdiği gibi artık trend yavaş yavaş story telling yönünde ilerliyor ve markanızın bir hikayesi olsun deniyor, kamil abi kampanya cininin hikayesini oluşturabilir
• Aklıma gelen karikatür dergileri penguen ve leman ve bunların okur kitlelerinin elimde bilimsel bir veri olmasa da internetle haşır neşir insanlar olduğunu düşünüyorum o açıdan kampanya cini hedef kitlesine tam olarak ulaşacaktır.
• Karikatürler için güzel bir başlama noktası seçilir ise kamil abinin erdener abi gibi bir idol olması da olasıdır:)
• Eğer karikatür sadakati sağlanırsa site sadakati de sağlanabilir.
• Kamil abi ve kampanya cini arasındaki ters tam kafiye (bunu şimdi ben uydurdum kam-kam kafiyesi:)) akılda kalıcılığı sağlar.
• Ben bu fikri sevdim:)

Hiç yorum yok: