4 Haziran 2007 Pazartesi

Kampanya Cini Brief

Türkiyenin Kampanya Duyuru Mecrası www.kampanyacini.com online!!!

Tüketicilerin onlar için hazırlanan kampanya ve fırsatları kaçırmamaları markaların da yaptıkları her türlü kampanyayı daha etkin olarak duyurmaları için hazırlanan kampanya portalı Kampanya Cini online...

Kampanya Cini'ne gelen internet kullanıcıları her türlü sektörde düzenlenen kampanyaları inceleyerek daha bilinçli alışveriş yapacaklar. Kampanyaları ve fırsatları kaçırmamış olacaklar. İndirim, taksit, hediye, yarışma, çekiliş gibi her türlü kampanyaya siteden ulaşacaklar. Bunları yaparken puan kazanacaklar ve daha sonra kazandıkları puanlarla hediyeler kazanacaklar.

Firmalar da kampanyalarına sistemde yer vererek internet kullanıcılarının kampanyalarını kaçırmamalarını sağlayacaklar.

Kampanya Cini bütün kampanya dileklerini yerine getirmek istiyor ama 11 Haziran da online olacak site için hangi iletişim kanalları ne oranda kullanılması ve tüketiciye ulaşılması gerektiğini hala araştırıyor.

ANA HEDEF:

--Türk tüketicisini, internet kullanıcısını Kampanya Cininden nasıl haberdar edebiliriz?


--Tüketicileri kampanyacinine nasıl sadık hale getirebiliriz?

Dikkat edilmesi gerekenler

1) Tanıtım bütçesi başta yüksek değil o yüzden yüksek bütçeli tv reklamları başta düşünülmüyor.
2) Gerilla pazarlama, WOM, PR, Reklam gibi iletişimin her türlü yolu denenerek farklı yollarla tüketiciye ulaşılması hedefleniyor. En etkin karma nasıl olmalı? Yeni yöntemler denenmeli mi denenmeli ise bunlar neler olmalı
3) Hedef Kitle: Bilinçli alışveriş yapmak isteyen, internet kullanan, her yaş grubu özellikle 20 yaş üstü alışverişe yatkın insanlar (yeni evliler, yeni iş sahipleri, yeni bir kente yerleşenler, alışveriş tutkunları)

Hiç yorum yok: