William Tell'i bilirsiniz, oğlunun kafasındaki elmayı tek ok atışıyla vurmuştur, zaten son günlerde yayınlanan nike reklamlarında da ona bir gönderme var, o adam gerçekten o mesafeden topla elmayı vurabildi mi yoksa çekim hilesi mi bilemedim...
Neyse biz konumuz olan Rocco'ya dönelim. Herşeyin üretim sürecini anlatan reklamlar çıkıyor Coca-Cola Factory- Popkek Factory vs... Bu reklamda da Rocco Lolipop Factory gösterilecek. Ormanda bir avcı sırayla kafasında elma limon vs olan insanlara lolipop çubuğu atacak ve Rocco böylece oluşturulmuş olacak, usta avcı olduğu için de hepsi tam isabet olacak eğlenceli animasyonlar olacak, kan gövdeyi götürmeyecek.Bunun bir advergame versiyonu yapılabilir. Tabi advergamede oynayacak kişiler (sen-ben) o kadar usta olmadığımız için okların bir kısmı kafa yerine kalbe falan isabet edebilir bu durumda kan görüntüsü yerine farklı bir efekt gıdıklanma avcının düşmesi gibi görüntüler verilebilir, Bir dakika içinde en çok Rocco üreten de ödül kazanır, falan....
Reklam Senaryosu çok uygulanabilir değil belki ama advergame yapılırsa başarılı olacağını düşünüyorum...
6 yorum:
güzel fikir
cok sacma! hatta sacma sapan!
gerizekali! sikimtrak bir fikir!
igrenç
Saygı duyuyorum.
Güzel olmuş.
Emeğe saygı duydum.
O iğrenç diyen çok bilmişler kendilerini göstersinler o zaman.
Biraz daha geliştirilebilir sanırım.
Ama asla iğrenç değiL :)
bence çok güzel bi fikir...
Yorum Gönder