6 Eylül 2007 Perşembe

Rocco 4: Lolipop - Alternatif Mecra

Göze'nin bloğunda yer verdiği yazıyı aynen aktarıyorum, bence oldukça etkili bir reklam çalışması olur.


Bilmeyenler için söyliyeyim, resmini görmüş olduğunuz balon Kadıköy'de İDO'nun hemen yanında ve 200 metre yüksekliğe ulaşıyor. Gereksiz bir not: Ondan çok korkuyorum, öyle ki aşağısındaki cafede zaman geçiriyor olduğumu bile düşünemiyorum. Ama vapurla gelip geçerken izlemesi çok hoşuma gidiyor.

Bir süredir "bunu giydirsinler, neden giydirmiyorlar, ne kadar büyük ve ilgi çekici, vapurdaki herkes ona bakıyor, - ve tekrar başa dönerek- bunu giydirsinler", deyip duruyordum. Bugün Eren benim için fotoğraflarını çekmiş balonun, kendisine minnettarım :)

Aslında bu balonun giydirilmesini düşünürken onu hep Garanti Bonus Kafa ve Pınar Sosis olarak hayâl ederdim ama Hüseyin'in Reklam Fikirleri blogunda ayın markasının Rocco olduğunu görünce aslında bunun kocaman bir Rocco Lolipop olacağı da geldi aklıma.



Bu yazıyı görünce Bilal'in benim aklıma gelmişti bu dediğini duyar gibiyim:)

1 yorum:

bilog dedi ki...

şerefsizim aklıma gelmişti:) ama serde üşengeçlik var eheh...