3 Eylül 2007 Pazartesi

Rocco 1: Lolipop - Gerilla

Ana Fikir:
Eylül'e gerilla bir uygulama fikriyle başlayalım, Roccocu abiler belediye ya da kara yolları hangisi yetkilyse gitseler görüşseler, belirledikleri yoğun trafikli noktalarda trafik ışıklarının yanına dev üçlü lolipoplar yerleştirseler, etkili olur mu, bence olur:)
Bunun gazete ilanı versiyonunda da direksiyon başında ağzında lolipop olan bir sürücü ve çaprazdan da trafik ışıkları ve koca lolipoplar görünebilir ve "trafikte sıkılma boşver eğlenmene bak" tarzı bir sloganla süslenebilir, zaten rocco da reklamlarını eğlenmek üzerine kurgulu değil mi?
Bunun bir de çocukların uyarıcı levha vs şeyleri öğrendikleri parkurlarda uygulanan versiyonu olabilir, çocuk lolipop sevmez de kim sever? uyarıcı levhalar olmasa bile alışveriş merkezleri lunaparklar vs çocukların olduğu ve araba,tren her ne ise onun olduğu yerlerle anlaşılıp hem minyatür trafik lambası hem de lolipop trafik lambaları yerleştirilebilir....
Bonus Fikir:
Google'da trafik lambası resmi ararken aşağıdaki resim karşıma çıktı, bunun lolipop ağacı versiyonu yapılıp alışveriş merkezlerine yerleştirilebilir diye düşündüm, merkezi gezenler ağacın meyvelerini almaya çalışırken hem roccoyu severler hem de eğlenirler dedim, neden olmasın?

10 yorum:

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Çok güzel fikir. Zor olan kısmı, karayollarına bunu anlatabilmek =)

h k dedi ki...

duygusal bir şekilde de olsa anlatılır merak etme yeter ki rocco bunu uygulamak istesin:)

bilog dedi ki...

direkt trafik ışıklarında kullanılabilse bu. ışıkların üstüne yerleştirilse rocco yapıştırmaları süper olurdu ama "hadi ordaaan" dediğinizi duyar gibiyim:) heralde karayollarından da böyle bir cevap alırdım teklif götürsem.

Burcu Tüzün dedi ki...

trafik ışıkları... hmmm... kesinlikle budweiser dan daha güzel olmuş :)

h k dedi ki...

:) teşekkürler:)

h k dedi ki...

ama teşekkür etmeden önce budweiser'dan güzel olan şu ağaç gibi ışıklarsa onu ben yapmadım birden üzerime alınıp sazan olmak istemem:)
Bu arada alakasız ama Married With Children'da Al Bundy'nin oğlunun adı Budweiserin kısaltması olarak Bud imiş, bunu da paylaşayım dedim konuyu da dağıttım:)

Burcu Tüzün dedi ki...

olsun olsun. Severim ben o diziyi. Işıklar değil güzel olan uygulama orada bir sürü Rocco olması fikri demek istemiştim ama uykusuzluk başıma vurmuş anlatamamışım :)

h k dedi ki...

hmm, tamam o zaman:)

Adsız dedi ki...

Bu görsel çok hoşuma gitti. Rocco reklamları için nasıl uygulanır bilmem ama bizim normal trafik lambalarımız yerine bunları yerleştirmeliler. "pick and choose" hesabı. Nasılsa isteyen istediğini yapıyor trafikte...ıstanbul trafiğini anlatan bir imaj gibi geldi bana. Çok güldüm...

Adsız dedi ki...

bencee süper bi fikirr en azından trafiktee sıkılcamızaa biraz kendimizzee eğlence buluruzz