26 Ekim 2007 Cuma

Petrol Ofisi 19

Petrol Ofisi bildiğim kadarıyla en yaygın istasyon ağına sahip olan marka, uzun yıllar devletin olması sebebiyle bu dediğim muhtemelen doğrudur:) İstasyon ağının yaygınlığı da güven için oldukça önemli bir etken.
fikre gelecek olursam bu bir ödüllü kampanya fikri. Aşağıdaki puzzle'da olduğu gibi on-line olarak bir puzzle sitesi oluşturarak puzzle'ı en hızlı çözüp "3150 istasyonumuzdan kaç tanesi burada işaretlenmiştir?" sorusunun cevabını istemek ve çekilişle ödüller dağıtmak.

Bunun satışa bir etkisi olmaz sadece marka gücüne etkisi olur denirse de istasyonlardan belli bir tutarda alışveriş yapan kişilere puzzle'ı vermek uğraşmalarını yani markayla vakit geçirmelerini sağlamak ve istasyonda verilen kodla birlikte cevabı gönderenlere ödülü vermek şeklinde olabilir. bu şekilde marka gücüyle birlikte satışlar da artırılmış olur.
Tercih sizin:)

Click to Mix and Solve

Hiç yorum yok: