Koç Allianz'ın ilk fikrini yayınlayalım:) Otobüste yapılacak bir uygulama bu. Tutacaklarda olan reklamları hepimiz biliyoruz. Fikir şöyle: Tutacakları ev şeklinde yapacağız ama özel üretim tutacaklar olacak bunlar ve otobüsün fren yapması,kasisten bozuk yoldan geçmesi gibi durumlarda sarsılmadan oluşan mekanik enerjiyle çalışan içindeki mekanizma çalışacak ve Koç Allianz logosuyla birlikte "Zorunlu Deprem Sigortanızı yaptırdınız mı?" yazısı yanacak. Sarsılmayla depremi özdeşleştirmek ve anımsatmak hoş bir şey olmasa da şurdaki bilgiye göre
Türkiye genelinde Zorunlu Deprem Sigortası yaptırma oranı %19,88 olup bu oran Ankara’ da % 31,22 İstanbul'da % 29,9 Bolu’da ise % 44.2’dir.Dolayısıyla bunun reklamının yapılması etkili olur diye düşünüyorum. Görsel de (tabii ki daha maharetli ellerden çıkmak üzere:) aşağıdaki gibi olacak:
.
5 yorum:
sallanırken yazı gözükmesi hoşuma gitti :)
Fikir çok net. Harekete duyarlı ledli bir sistemle kolay olur ancak uygulama maliyeti açısından kaygı yaratabilir. Pazarlama iletişimi mecralarında ses getireceği ve viral yayılma etkisinin yaratacağı ses ise bu maliyete değebilir.
Bir de ben Koç için hiç bir fikir üretmek istemiyorum, çok antipatik ve güvenilmez buluyorum onları. Esti birden belirteyim dedim =)
Uygulama fikri güzel, bu otobüslerden daha çok iş çıkar ;)
çok güzel bir fikir! maliyeti de düşük: sallanma için bir bedel ödemiyosun :))
hissetirici
Fikri beğenemenize sevindim, teekkürler:)
Eren koç için değil de bir sigorta şirketi için fikir üretiyormuşsun gibi düşün:) uygulamanın maliyeti standart otobüs reklamlarına göre fazla olacaktır ama fark yaratmak adına neden denenmesin:)
Yorum Gönder