Ağaçlara bez bağlamak ise en bilinen dilek tutma ritüelidir.
Yeni bir ürün çıkaracağı zaman doğadan dilek ağacını işin içine katarak tüketici araştırmasını bir oyuna dönüştürebilir.
Bir web sitesi tasarlanır ve insanlar üye olarak dilek ağacına seçenekler arasında Doğadan'ın çıkarmasını en çok istedikleri aromalı çay poşetini bağlarlar. Örneğin alternatifler ayva, kayısı ve fıstık olabilir ve üye olanlar üçünü temsil eden çaylardan birini seçerek ağaca yine sanal olarak bağlarlar.
Süreç sonunda en çok "bağlanan" aroma Doğadan'ın yeni aroması olarak piyasaya sürülür. Tabi ki o aromayı seçenlerden bir kısmına viral b,r kampanyanın olmazsa olmazı bir hediye vermek gerekecektir.
Bu uygulamayla haber değeri taşıyan bir işe imza atılacağı gibi, tüketicinin de sürece dahil olduğunu damarlarında hissetmesi sağlanacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder