18 Şubat 2008 Pazartesi

Alternatif Ambalaj


  1. Ay çekirdeği görünüş itibariyle oldukça beşiktaşlıdır, ama olsun bütün taraftarlar severek çıtlatır ay çekirdeğini...
  2. Çubuklu forma ise bir klasiktir, ne kadar farklı tasarımlı forma üretilirse üretilsin çubuklu formanın yeri başkadır.
  3. Kuruyemiş ambalajları standarttır, ya da standarda yakın. dikdörtgene benzer...

Bu üç maddeden sonra fikre geçersek, Ay çekirdeği için "çekirdek şeklinde" ambalajlama yapılsa,
bu ambalajlar da sarı-lacivert/siyah-beyaz/sarı-kırmızı çeşitlere sahip olsa, bunlar için kırtasiyelerdeki kalem standlarına benzer farklı standlar yapılsa, standın tepesine "Tadım/Futbol Aşkına" gibi bir sloganlı görsel yerleştirilse...
İlgi çeker mi? Bence evet! İlgiyi çektikten sonra satışın gerçekleşmesi de standart paketlerin dikkat çekme ve satış gerçekleştirme ihtimaline göre daha yüksek olur!
Gibi..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Dikkat falan cekmez, hic heycanlanma! Onu alan bilir, ki sadece paketin renkleri ayri icindeki tad ayni:D Bi farklilik yok, anladin:D

h k dedi ki...

heycan değil heyecan!
ben dikkat çekeceğini düşünüyorum, sen düşünmüyorsun, bu kadar basit. İçindeki tad aynı mı? Şaşırdım!

Adsız dedi ki...

ya ruh hastası sen kimsin ya !!!!....Burasını nereden buldunuz ulan sanal manyaklar !!!!!

h k dedi ki...

@idemo
eleştiriler elbette olacaktır. bütün fikirlerin beğenilmesi de gerekmez, o yüzden eleştirilere cevap verirken eleştiren haddi aşsa da hakaret olabilecek yorum yapmamalıyız bence

Adsız dedi ki...

inanmıyorum ya...adam eleştiri yapmıyor ki...kendini tatmine çalışıyor...bu yaptıkları da eleştiri değil....ona az hakaret ettim aslında ama yanlış yaptık galiba....bu konuda haksız çıkacağım hiç aklıma gelmemişti....ayrıca ben normal cevap verirken rahatınıza bakın söylediklerime çok dikkat ederim...ama dalga geçilmesine kibar olunmaz.....


Allah yolunuzu açık etsin....

h k dedi ki...

idemo,
haksız çıktığın falan yok,
sadece blogda hakaret içeren yorumlar bulunması şık olmaz ve özellikle blog yazarları olarak bunlara bizim bu konuda daha çok dikkat etmemiz gerekir diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Saçmalığa karşı durmayı da hayattan bilirim ben dostum...Blog yazarlığı şekilsiz beyinleri ortamda at oynatırmak da olmamalı...Tek üzüldüğüm gerçekten hoşuma giden bir ortamda yalnız kalmak....Eğer biz bu konulara bu akıl noksanlarının dilinden konuşarak karşılık veremezsek,burada çoğalırlar....Ancak elbette sayfa sizin...Çok konuştum ve haddimi aştım zaten....Sevimsizbilgin de bana kızdı zaten....:):):):)

O tam espriydi zaten.....


Bunca zaman verdiğim meşguliyet yüzünden kusura bakmayın....Tüm kalbimle başarılı olmanızı dilerim......