10 Şubat 2008 Pazar

Bulmaca

Fikrimiz, evde, otobüste, parkta, vapurda vs bulmaca çözenlerin yanındaki kişilere bulmacada bilemedikleri bir soruyu yanlarında elinde Tadım paketi olan kişilere sorması üzerine kurulu 5 saniyelik rekâmlar serisi:

-Soldan sağa 7. soru, "Strese ve depresyona iyi gelen dışı kahverengi içi beyaz olan kuruyemiş" Beş harf, üçüncü harfi D, son harfi M.
-TADIM !!!
-Soldan sağa 1. soru, "Genellikle vakit geçirmek için içi yenen kuru yemiş çeşidi." 11 harf.
-TADIM!!
Örnekler reklâmı yapılmak istenen bütün ürünler için çeşitlendirilebilir. Önemli olan soran kişinin cevabı merak etmesi, yanında ya da civarında soruya cevap veren kişinin ise elinde Tadım paketiyle soruyu saf bir edayla cevaplamasıdır. Radyo spotu da olabilir, basın ilanı olarak da uyarlanabilir, bence güzel olur:)

Not: Badem tanımı ekşisözlükten, ayçekirdeği tanımı TDK'dan.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet...Kesinlikle çok iyi......

Adsız dedi ki...

Guzel guzel hos fikir olmus da, TDK'dan ne? Turkce'de "Ka" diye okunan harf mi var?

h k dedi ki...

Yok mu? Ben öyle okuyorum, sen keyfine bak...

Adsız dedi ki...

Yok Huseyin, ben okuyorum da olmaz! Alfabeyi oku bakayim "a"dan itibaren:D

Adsız dedi ki...

Ka diye okunan harf yok yani he....Aga sen hem cahil,hem hokkabazmışsın ya .....Pardon demin sana sadece hokkabaz dedim....Efendi ol,tadımızı kaçırma...İnan olsun senin tadın da kaçar.....Sanal alem kolpası değil bu dikkat et.....

h k dedi ki...

valla, a'dan itibaren sayınca da ka diye okuyorum yanlış öğrenmişim demek ki:)ssk epdk bddk pkk spk da var, senin söylediğine göre bunlar galat ı meşruya girer heralde:)