Zaman zaman kampanyalar görürüz, günde sadece 30 kuruşa, 1 liraya diyen. Basit bir mantıkla aylık 30 YTL demek yerine günde 1 lira demek tüketiciye daha cazip gelir denilerek yapılır bu reklamlar. Yine aynı mantıktan yola çıkarak 5M Migros vs gibi herşeyin satıldığı süpermarketlerde Regal için böyle bir bir kampanya yapılacak olursa markete giren kişi ekmek alacaksa ekmek dolabında beklemediği bir şekilde günde 4 ekmek parasına TV diyen bir afiş görürse etkilenebilir diye düşündüm. Ekmek dolabına gidene kadar daha önce yığılı Regalleri görmesi ise "Alsam mı acaba" demesini kuvvetlendirecek elbette. Maksat tüketiciyi şaşırtmak, kendisi almasa bile en azından kampanyadan haberdar olur, bir başkasına söyler veya ilerde düşünebilir.
Neden olmasın değil mi:)
Neden olmasın değil mi:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder