16 Haziran 2008 Pazartesi

MÜJDE:)


Ve sonunda oldu!

Bir yılı aşkın süredir onlarca marka hakkında yüzlerce fikir yayınlanan Reklam Fikirleri'nde yayınlanan bir fikir çok yakında Türkiye çapında uygulanmaya başlanacak!

Şubat ayı markamız TADIM ile askerde olmam dolayısıyla biraz zor da olsa iletişim kurmayı başardık ve TADIM yayınlanan 27 fikirden bir tanesini kullanmak istediğini belirtti ve bunun için de makul bir telif ücreti ödedi. Hangi fikrin uygulanacağını bu linki takip ederek görebilirsiniz (Biraz heyecan olsun:))

Tüm blog camiasına hayırlı uğurlu olsun:) Darısı diğer fikirlerin ve diğer blogların başına diyor, TADIM'a tekrar teşekkür ediyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Elbette olacaktı...Daha da olacak...Çünkü buna inanıyoruz...Her şey inançla başladığına göre bu da başladı ve devam edecek...

Blogu ve sizi tebrik ederim...

Evet..Gerçekten müjde bu...Hayırlı olsun....

Eray Endeş dedi ki...

Hayırlı olsun Hüseyinim. Çok çok çok sevindim. Bu aralar aramıyorsun, çok üzülüyorum. Konuşmamız lazım :)

karakoyun dedi ki...

Dur çekme tadım için bi reklamda benden sana bekle gönderiyorum.
Tarık Görgülü

Adsız dedi ki...

bunu başaracağımızı biliyordum.
çünkü inanıyordum ve inanmaya devam edeceğim.