19 Haziran 2008 Perşembe

Tadım Dilek Paketleri...


Tarık Görgülü,Tadım Ürünleri ile ilgili fikirlerini bizlerle paylaştı....Farklı,ilginç bir bakış...Teşekkürler Sevgili Tarık,zihninize sağlık....



Nette bulduğum bu fotoğrafı, çikolata ve şeker ürünleri olarak düşünmüştüm…Fakat Tadım ürünlerinde de kullanılabileceği fikri oluştu…


Sanırım iki şekilde kullanılabilir…


Fotoğraftaki şekerlerin yerine Tadım ürünlerini serpiştiriyoruz… Tadım logosunu da uygun plana yerleştirip, afiş tarzı bir görünüm elde ediyoruz… Firmanın beğenmesi halinde, satıcı dükkân vitrinlerine konuyor tanıtım…


İkinci düşüncem ise;bir kuruyemişçide/bakkalda geçebilir mesela…Fotoğraftaki ürünleri bu dükkana uyarlıyoruz…Yakışıklı bir dükkan sorumlusu var….Güzel mi güzel bir hanımefendi de,bu ürünlerin “sevgili” için olanından istiyor….Yaşlı bir teyze “nazar” a iyi gelenini tercih edecek….Sınava girecek öğrencimiz ise “zihin açıklığı” adına kullanacak tercihini…


Saygılarımla… Yaratıcılık ve sevgi dolu günler dilerim herkese…


Tarık Görgülü - Antalya


Hiç yorum yok: